Гарантія та сервіс

Шановні покупці!

Ми висловлюємо подяку за зроблений вами вибір. Гарантуємо найвищу якість придбаної техніки DAIKO та гарантійний сервіс у разі виникнення неполадок.

Дотримуючись наведених нижче рекомендацій, ви отримаєте максимальний гарантійний термін на придбане обладнання і захистите себе від втрати часу та вірогідності виникнення зайвих питань з боку обслуговуючої організації.

Кондиціонери DAIKO представлені в побутовій серії.

Термін гарантії на побутові спліт-системи DAIKO  — 5 років.

П’ятирічна гарантія надається на всі кондиціонери, за умови дотримання вимог монтажу, експлуатації обладнання та щорічного сервісного обслуговування.

Компанія-виробник кондиціонерів дає гарантію на вироблену техніку, за умови проведення сервісного обслуговування кондиціонера через рік. Відмітка про проведені профілактичні роботи ставиться в гарантійний талон. У разі її відсутності, компанія не несе гарантійних зобов’язань.

Гарантія та сервісне обслуговування

Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов'язаний

  • перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем) документації на товар;
  • якщо буде потреба роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз’ясненнями до продавця (виробника) або іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;
  • користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
  • з метою запобігання негативних для споживача наслідкам використання товару – дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки і передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися правил безпеки, встановлених для товарів такого роду.

Гарантійне обслуговування

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:

  • модель;
  • серійний номер;
  • гарантійний термін;
  • дата продажу, від якої згодом буде відраховуватися термін гарантії;
  • дата монтажу – для розрахунку терміну до першого технічного обслуговування.

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації – це є обов’язковою умовою гарантійного обслуговування.

Термін ремонту визначається авторизованим сервісним центром. У разі виникнення проблем з сервіс-партнером, ви можете звернутися до нас і ми постараємося вам допомогти у вирішенні ваших питань.

Відмова в гарантійному ремонті або обслуговуванні

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушено збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  •  було зроблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  •  неправильно заповнений гарантійний талон.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з’єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.